Påskpynt från Stockhome

Igår var Räven och jag på Stockhome och köpte lite roligt påskpynt. Jag gillar Stockhome, där kan man alltid hitta en mängd småsaker som framkallar ha-begär. Allt från fina muffinsburkar och köksdukar till kokböcker, balkongpynt och tekannor. Och om man vill bli klubbmedlem där så räcker det med att ha ett SL-kort, hur bra är inte det?! Jag är inget fan av alla medlemskort som man ska hålla reda på, jag äger inte ens H&M och Åhlens, som måste vara två vanligaste. Men att registrera sina poäng med SL-kortet är det smartaste på länge. Cred till Stockhome för årets bästa idé.


Kommentarer
Postat av: Hella

Som sagt, skulle gärna jobba extra där. Ett av de ställen jag lämnade på. Bara för att få mingla omkring där bland alla söta saker och sen få slå in färgglada presenter till kunderna. Smart grej det där med SL-kortet, men vad händer om jag tappar det och måste fixa ett nytt?

2011-04-20 @ 17:37:14
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Anja

Just ja, det har du rätt i. Men det måste ju ändå finnas registrerat någonstans ju...de vet säkert för hur mycket du har handlat o kan nog föra över det till ditt nya kort...kanske?

2011-04-21 @ 20:17:18
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0