The Waterboys

Katalin i Uppsala har man ju hört talas om många gånger. De har lyckats boka förbannat bra artister under många år och nu är det The Waterboys som står på tur. Och det känns faktiskt rätt stort. Och lik förbannat alldeles för dyrt för mig just nu. Sommarens resor och festivaler samt den kommande flytten sätter stopp för allt som inte är gratis eller väldigt, väldigt billigt. Men jag tröstar mig med att är utsålt, jag hade inte kunnat köpa biljett ens om jag hade haft råd.

Var: Katalin, Uppsala
När: 18/8, insläpp kl 19

Kommentarer
Postat av: F

ohhh! Waterboys har varit ett av de absolut viktigaste banden för mig. En av de bästa konserter jag sett var när de spelade i Solnahallen 1989 (tror jag att det var).



Hadevarit grymt att se. Får mejla OFF så de tar dit dem nästa år. Vore perfekt- :)

2011-08-14 @ 14:08:10
Postat av: Anja

Jag insåg just att det inte alls var slutsålt!!! Enligt evenemang.se finns det biljetter kvar. Kostar 575 kr, jag döööööör!



Ja ja ja! Ta ett allvarligt snack med OFF, haha! Jag har ett antal band att önska, ska skriva en lista ;-)

2011-08-14 @ 14:21:54
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: F

Man måste nog sätta ett litet frågetecken för det biljettpriset, tycker jag... The Waterboys 2011 är trots allt inte stekheta för vad de/han gör nu.

2011-08-14 @ 14:26:14
Postat av: fifi

Jag blir så sugen på att se bra band när jag läser dina inlägg, det var så länge sedan jag var på någon konsert!

2011-08-14 @ 18:20:06
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh, coolt! Lite i dyraste laget för min del dock...



Svar: Men åh, tack för tipsen! Vi ska dit på onsdag, men dessvärre ska vi bara hälsa på ett par kompisar över dagen, så det kommer ju inte finnas tid till att gå på konsert... ÅHH vad tråkigt. Jag vill ju!

2011-08-15 @ 13:14:31
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: ... if that was the river ...

http://www.unt.se/kultur/konsert/waterboys-triumferade-pa-katalin-1430891.aspx



... det var SÅ kanon !!

2011-08-19 @ 23:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0