Villa Godthem

Tillbaka i Stockholm efter en vecka på resande fot. En helt grym vecka och jag hann med både Jönköping och Göteborg, till och med en liten roadtrip till Örebro och Skillingaryd klämdes in. Men jag saknade faktiskt Stockholm. Den här stan, i synnerhet på sommaren, har allt. Jag kan aldrig förstå hur man kan välja att resa bort härifrån just på sommaren för allting finns faktiskt här. Nu har man möjlighet att hinna med allt sånt som man aldrig gör annars: sitta på en utesrvering och dricka vin på en tisdag, gå på utställningar, åka till Fjäderholmarna,sola och bada, äta glass, gå på konserter. Det blir aldrig dött och tråkigt så som på många andra mindre orter. Pulsen är fortfarande hög, om inte högre, och det är bara att ge sig ut och återupptäcka Stockholm. 

Den här stan erbjuder så himla mycket och det som jag just nu väntar på är Villa Godthem, Grupp F12:s senaste tillskott. De slår upp portarna den 21 juni och jag kan lätt säga att jag längtar redan. Det ser definitivt ut som ett ställe helt i min smak. Jag kan redan se det framför mig: en promenad till Djurgården, grillad fisk, vacker trädgård. Om någon vill bjuda mig på middag så vet ni the place.  Lovely!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Yeih vad skönt att du är tillbaka! Du har varit saknad kan jag tala om. :) Det låter som att du har haft det bra - härligt!

2011-06-09 @ 21:35:43
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: F

Till och med Skillingaryd. :D



Oki, då vet jag vart du ska bli bjuden till.

2011-06-10 @ 21:58:13
Postat av: Hella

Ja Stockholm är ju fantastiskt. På gott och ont.

2011-06-10 @ 22:08:45
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: fifi

Åh, i ett hus som ser ut som Villa villerkulla måste man ju ha kul!



Hm, tror aldrig att jag har sett emokossor, får hålla utkik:)

2011-06-13 @ 13:14:23
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0