Banga Bangers?



Igår var det vernissage på Skeppsholmen med allt vad det innebär. Snittar, vin, mingel och snygga foton. En sväng till Södra Bar för lite mer vin och slutligen inköp av en Nutella burk. Idag å andra sidan var det vårpromenad som stod på schemat och eventuell utgång, vilket känns lite orealistiskt. Man är ju ingen ungdom längre, jag borde vara hemma, äta Nutella direkt ur burk och kolla på film. Eller borde och borde, mest det att jag redan har intagit filmläge och kommer inte upp. Fast om man ändå skulle ta och skärpa till sig och faktiskt gå ut en sväng så som det var planerat så blir det Stompin SoulsBangers. Well well, den som lever får se, men visst lockar bandet. Vin och öl däremot klarar jag mig utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0