Gruff Rhys

Fram till för någon timme sedan var jag lyckligt ovetande om kvällens konsert. Jag hade missat det här helt och kunde ha haft en lugn hemmakväll med lite god mat, trevligt sällskap, kanske en bra film. Men icke. Eller jo, med tanke på min ekonomi är en hemmakväll att föredra men jag kommer att gå runt och ångra mig. Gnälla en del, tröstäta chips och fantisera om hur kul alla andra har. Men seriöst, hur mysigt hade inte det varit att få se Gruff Rhys?! DET är fredagsmys om något. Super Furry Animals har jag dock bättre koll på än hans sologrej men jag gillar det. Helt klart. Och alla ska säkert dit. Och alla ska säkert ha kul. Jag borde vara där ikväll. Jag kanske ska ändå? Jo.

Kommentarer
Postat av: Hella

Det här var ju riktigt bra ju. Hoppas ni gick till Strand ändå, även om fredagshemmahänget lockade.

2011-03-18 @ 21:35:16
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hm...nä. Det blev lite för sent och för på och av. Han skulle börja spela redan kl 22 och det var lite för tidigt att hinna med =(

2011-03-18 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0