Konsert i telefonen

Jag måste säga att även om jag är måttligt förtjust i Gimme Indie och hela den grejen så är det ändå rätt häftigt att de sänder vissa konserter live på nätet och i telefonen. Jag ska inte ens ge mig in i diskussionen kring vad indie är och inte är, inte heller vad äkta och oäkta är, utan för en gångs skull erkänna att de faktiskt gör bra grej.

Den utsålda konserten med Niki & The Dove till exempel kommer att sändas live på fredag den 18 mars, vilket också innebär att det är första gången något från Dramaten sänds live. Så, vill man se konserten så kan man gå in på Gimmie Indies hemsida och kolla där eller ladda ner Gimme Indie appen för iPhone. All info man behöver finns att läsa här.


Kommentarer
Postat av: Mia

Fan vad grymt!

2011-03-13 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0