Massage på Yogashakti imorgon

Efter dagar av transkriberande och hösäcksittande är det hög tid för massage. Jag är inte så där superförtjust i massage egentligen men när det är bra så är det bra. Och jag vet en person som det går att lita på och som inte lever för att plåga folk, så dit ska jag imorgon igen. En liten nackdel är att hon masserar bara på onsdagar så det är inte alltid lätt att få tid men det är värt att boka någon vecka i förväg. Faktiskt. Att stället ligger vid Mariatorget är inte fy skam heller, röd linje hela vägen hem. Så, imorgon kommer min rygg att tacka mig. Och någon gång måste jag också komma över min massageskräck!



Gå med i Facebokgruppen och boka tid där på plats, men vill man veta mer så finns det  info på deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: F

Å vad najs! Alla borde ha en massage en gång i veckan!

2011-03-30 @ 06:56:07
Postat av: Mia

Låter hur skönt som helst!

2011-03-30 @ 09:41:35
Postat av: Fifi

Det där låter riktigt skönt! Fast jag har lite svårt för att slappna av och bli masserad av en främmande person måste jag erkänna…



Hihi, min man tycker att jag är rätt knäpp när det gäller att samla på mig söta saker :)

2011-03-30 @ 13:16:19
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Karin

Låter alldeles underbart!

2011-03-30 @ 16:31:33
URL: http://karinpanyaaventyr.wordpress.com/
Postat av: Emelie Bergsten

Har också varit där. Helena som masserar är jätteduktig. Har inte varit på massage på många år, men det var verkligen värt att börja med det igen. Kände mig som en ny person efteråt. Man får ju så mycket data/kontorsknutar nu för tiden. Heja heja Yogashakti!

2011-03-30 @ 21:08:34
Postat av: Hella

Fantastiskt! Du borde unna dig mer sånt. Too much work and no play kvinna ;)

2011-03-31 @ 22:09:42
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: S

Jag har också varit där, flera gånger faktiskt! Rekommenderar det varmt! Unna sig :)

2011-04-01 @ 14:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0