Retromässan 12-13 mars på Münchenbryggeriet


Foto: bakåt:framåt

Bakåt:Framåt, företaget som arrangerar innerstadsmässor, är farten igen. Efter Vintagemässan är det nu dags för Retromässan. Här kommer det att säljas moderna antikviteter, allt från möbler och konst till leksaker och porslin. Misstänker att det är rena paradiset för den som gärna letar efter häftiga stolar, coola affischer och söta burkar. Bland utställare finns bla Nostalgipalatset (som jag har skrivit om tidigare), Stadsmissionen, Retrohuset, Folk & Form och många fler.

När: 12-13 mars, 11.00-18.00
Var: Münchenbryggeriet, Torkel Knutssonsgatan 2 (Mariatorget)
Entré: 100 kr

Kommentarer
Postat av: sandra

åh! jag vill!

2011-03-11 @ 16:03:59
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Karin

Men på Vintagemässan kändes det ibland som om alla dessa ställen passade på att ta ut lite extra höga priser. Tråkigt om det blir lika nu. Säkert fantastiska grejer men inte så mycket fynd i så fall...

2011-03-11 @ 16:36:40
URL: http://karinpanyaaventyr.wordpress.com/
Postat av: Mia

Åh vad kul! Jag hittade faktiskt riktigt bra plagg på Vintagemässan. Kanske lite dyrare men välbevarat. Bra vintage helt enkelt.

2011-03-11 @ 17:05:28
Postat av: Anja

Nä, de kan höja priserna även om skulle kännas både trist och konstigt om t ex Stadsmissionen gjorde det. Risken finns dock. Vet inte alls hur det blir med det men det var rätt dyrt på Vintagemässan om man väntar loppispriser. Det var på Judits och Beyond Retro-nivån faktiskt.

2011-03-12 @ 08:21:07
Postat av: Åsa

Åh, det hade varit roligt att kolla in! Jag ska till Münchenbryggeriet nästa helg och kolla in Sebastian Ingrosso när han spelar house, mycket otippat!



Sv: Åh, det låter gött att spontanflytta bara, det hade jag med velat. Men det känns lite svårare med häst och allt :p

2011-03-13 @ 11:35:48
URL: http://aicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0