Sol

Hur skönt är det inte att gå upp på morgonen och öppna balkongdörren och släppa in vårluften?! Underbart! Nu längtar jag bara tills det är dags att ta fram balkongmöblerna...åååh, frukost på balkongen...lövli! Och sedan alla uteserveringar! Mosebacke till exempel, snart är det verkligen dags. Och vegetarisk buffé på Hermans uteservering. Och parkhäng i Vitan. Och festivaler!!! Längtar till augusti, Polen & Primal Scream. Mycket att längta till, mycket att planera, mycket att göra.

Foto: weheartit

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är verkligen nu allt börjar!

2011-03-23 @ 14:13:10
URL: http://karinpanyaaventyr.wordpress.com/
Postat av: Linda

Ja!! Det är hur underbart som helst!

Älskar våren, man blir såå mycket piggare av lite värme, ljus och sol.

2011-03-23 @ 19:24:55
URL: http://www.prickigtochblommigt.devote.se
Postat av: Mia

Ja ja ja jaaa! Och grillkvällar. Och första solbrännan.

2011-03-23 @ 19:45:47
Postat av: Sandra

Åh det här inlägget blev jag alldeles prillig av. Så himla mycket fint att se fram emot. Vintern har nog aldrig känts så lång som i år.

Blir samtidigt lite putt på att jag inte bor i Stockholm. Västerås har inte så mycket trevliga uteserveringar och parker att tala om... Jag får rymma till Stockholm nån gång ibland helt enkelt. :)

2011-03-23 @ 19:48:58
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Anja

Sandra: klart du ska göra det, det tycker jag verkligen. Vide skulle nog inte heller säga nej till parkhäng.

2011-03-24 @ 16:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0