Semester mina vänner, semester!

Från och med idag och fram till nästa tisdag är jag ledig. Konstigt att skriva det, ännu konstigar att uttala det. Det blir en liten resa till Jönköping och Blåbärsklubben. Ska bli kul att se Emmon och hänga med roligt folk. Sen bär det av till Götet för en snabbvisit innan det blir dags att börja jobba igen. Underbart härligt! Nu hoppas jag bara på supervärme så att jag kan lägga mig på en filt, läsa och jobba bort den här snudd på onormala blekheten. Och i augusti blir det mer semester och festivalande men tills dess nöjer jag mig med Stockholms finfina uteserveringar, typ Debaser Slussen.


Andra tips är:
Debaser Medis (Medborgarplatsen)
Babylon (Medborgarplatsen)
Mosebacke (Slussen)
Strand (Hornstull)
Ljunggren Terass (Slussen, Götgatan)
Lisapåtorget (Östermalmstorg)
Landet (Telefonplan)
Snottys (Nytorget)
Loopen Marin (Hornstull)

Kommentarer
Postat av: fifi

Skönt med ledighet!



Och Jönköping är ju min hemstad :)

2011-05-31 @ 13:35:10
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Anja

Nähä?!Det visste jag ju inte, vad kul! =) Då kanske vi har några gemensamma bekanta. Det verkar dyka upp sånt i bloggvärlden titt som tätt.

2011-05-31 @ 14:27:07
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0