Ping pong feber

Stockholm verkar ha ett överskott på pingisbord. Varje vecka verkar det poppa upp fler ställen som lockar med öl och pingis, vilket jag inte är direkt negativ till. Det skulle möjligtvis vara den enda träningsformen för min del, varken trista eller spejsade gym lockar. Och dricka öl samtidigt, why not?  Här är några förslag:

Strand
Ingen har väl missat popkidsen som trängs runt pingisbordet. Lite fritidsgård möter högstadiet och man kan inte låta bli att tänka på sin tid...på högstadiet...för en massa år sen...massa massa år sen. Strand är inte riktigt min kopp te och visst kan det vara trevligt, men det är sällan som jag har haft särskilt kul där. Men för de som gillar stället, gå dit och motionera!

Högkvarteret
Här är det pingiskvällar en gång i veckan och just nu bjuder de till Julepingis den 23:e. För att citera Vi säger bara, hur kan en bättre den 23 december än med att spela pingis och dricka öl? Pingismusik utlovas även. Väl bekommen! Amen säger jag bara!

Morfar Ginko
Pingistisdag på Morfar Ginko, ska vi gå? Detta fick jag imorse kl 06...no comment. Just nu fantiserar jag om ett glas champagne i ena handen och pingisracket i andra. Smash!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0