Band of Horses på Malmöfestivalen

Band Of Horses såg jag på WOW förra året och hade mer än gärna gjort om det. Det var nästan lite overkligt att de skulle spela på en gratis stadsfestival och så här i efterhand inser jag att jag borde ha tagit ledigt och åkt ner. Jag vet att en del inte tycker att de är bra live, men jag älskade den konserten. Det var inga konstigheter, inga utsvävningar, de lät så som de låter. Sen att det var packat med folk och underbart väder gjorde inte saken sämre. Nu såg jag också en bild på hur det var i Malmö nu tisdags och säger bara en sak: just shoot me!


Foto: bandofhorses


Kommentarer
Postat av: Hella

Fantastiskt! Synd att man missade... Men seriöst, vad är grejen med att Band Of hHrses är så himla ofta i Sverige ändå?

2010-08-25 @ 11:31:28
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Anja

Jasså? Det sa min bror också, men jag har missat det helt i så fall. Vet bara att de var på förra sommaren o på ngt ställe i Götet nu rätt nyligen, men har de spelat på fler ställen?

2010-08-25 @ 11:55:46
Postat av: Hella

Kommer inte ihåg exakt, bara att de varit i Gbg fler gånger än så och haft spelningar, i och med nya skivan. Sett på Jonas statusar också, han är ju typ deras största fan!

2010-08-26 @ 07:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0