Fest på Ljunggrens/Bruno ikväll

Jag ska visst på fest ikväll. Fick nyss inbjudan till en grej på Bruno ikväll, vilket lät galet kul, i synnerhet att gå dit med Ems. Det blir att åka dit direkt efter jobbet och fram till kl 21 bjuds det på mat och dryck. Behöver jag ens säga att jag hoppas på sushi?! Vi var där på en liknande grej förra året och Ljunggrens bjöd på godaste sushi jag någonsin har smakat. Min lunchlåda känns lagom het just nu måste jag erkänna. Och att klädmärket Hope finns inblandat gör det hela extra kul. I löve!  I vilket fall, detta ska vi på:

I november förra året öppnade vi vår webbutik och tidigare i år lanserade vi modemagasinet Aplace Magazine. Nu fortsätter vi vår expansion med att nu på onsdag öppna vår andra Aplacebutik. Denna gång i Bruno, Götgatan 36 på Södermalm i Stockholm.

Detta tänkte vi fira med, att nu på torsdag bjuda på en stor fest tillsammans med övriga butiker i nya Bruno! Mellan 19-21 så bjuder vi på mat och dryck i vår butik medan Daniel Lindström (Café), Lisa Corneliusson (Rodeo) och Marcela Mravec (Metro) spelar skivor. Mellan 21-01 så fortsätter festen ute på Ljunggrens med Slow Blow, Sås Crew, Alexander Kovacevis (Holiday) och Måns (Rollerboys). Det kommer bli en härlig fest!

Vår nya butik kommer innefatta många av de varumärken som vi idag jobbar med på PUB men vi kommer även börja jobba med Rodebjer, Mads Norgaard och Resteröds samt bli den enda återförsäljare i Sverige att öppna en shop-in-shop med danska Henrik Vibskov. I samband med öppningen så kommer vi utöka vår satsning på denim med märken som Acne, Nudie Jeans, The Local Firm, Hope, Pour, Julian Red och Levis Vintage i spetsen.

I samband med öppningen kommer även vi även visa upp utställningen ”One of a kind” som innefattar unika bidrag från Hope, Carin Wester, Nakkna, Nudie, Pour, Minimarket, Mads Norgaard, Back och Rodebjer.


Foto: tumblr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0