Nytt fenomen

Ok, mina "twins" på jobbet har lagt till med nya fenomen. Nu är det inte bara så att de alltid är tillsammans (alltid!!!), de har även börjat klä sig matchande. Hela veckan har de passat ihop på något sätt, färgskalan har varit ganska perfekt och idag är de svartklädda. Och i ungefär samma stil på kläderna. Vilka andra som helst hade jag stört mig på men de två är så gulliga att man bara blir glad när de trippar förbi. Och sen så skenar ju min fantasi igång med jämna mellanrum, något om alien-twins, osynliga band and so on.


Foto: weheartit

Kommentarer
Postat av: anna

sv: såna där klänningar kan man aldrig ha för många :)

2010-08-19 @ 17:10:05
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Matilda

Skumma människor med märkliga ritualer för enbart initierade ger onekligen upphov till fantasieggande berättelser. Skriv ner dem i ett litet block och plocka fram en dag när du känner dig redo för att skriva en roman. Och vips så har du intressanta karaktärer!

Jag samlar på sådana människor. En dag, någon dag, någon gång kommer det en samlingsvolym...

2010-08-19 @ 23:37:57
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Anja

Åååh, grymt bra tips! Har ju sprungit på en och annan märklig person, men tror dock att det enda som min roman skulle kunna handla om är en resande cirkus =) Men jag ska definitivt börja med det! Har bloggat om ett par original, men det kanske är roligare att sammanställa allt i ett litet block.

2010-08-20 @ 06:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0