Traditioner

Det här med nyårslöften är inte riktigt min grej. Jag lovar inte saker som jag förmodligen inte kan hålla och att sätta upp mål gör att jag riskerar att stirra mig blind på det och missa annat som dyker upp på vägen. Men det finns en tradition som jag mer än gärna vill bryta, nämligen julförkylningen. Det slår aldrig fel, varje jul är det samma visa. Bortsett från det att jag äter ohämmat så konsumerar jag även en betydlig mängd Ipren, Bafucin och Strepsils. Inte så spännande. Alls.


Kommentarer
Postat av: sandra

svar: ohja, om det finns stilpoäng för omkulldrattande på övergångsställen så kan jag garantera att jag fick några stycken. ;)



usch, men är det inte typiskt? jag brukar bli förkyld ca en vecka innan jul varje år, det slår aldrig fel... märkligt, det där.



gott nytt år på dig! hoppas att 2011 blir ett underbart år, utan förkylningar! :)

2010-12-31 @ 14:42:32
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Mia

Gott nytt år!



Samma här, fast för min del kommer den alltid ngn dag innan jul. Som ett brev på posten!



2010-12-31 @ 16:13:12
Postat av: Hella

Jag kryper till korset och sonar mitt brott så här innan det nya året nalkas.

2010-12-31 @ 16:28:43
URL: http://redshoecyber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0