Ett trevligt samtal är rena döden för sömnen, but I love it!

Igår bestämde jag mig för att lägga mig tidigt. Jag var fast besluten att ligga i sängen 21.45 och sova 22.00 men det gick kanske inte helt enligt planerna. Jag fick nämligen ett samtal från vännen H. Ja, det säger väl allt, det här med att sova kändes helt plötsligt ganska avlägset. Jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen och H, som redan hade en jobbig hosta, lät till slut som en kedjerökande 60-årig gubbe. Ett gott skratt förlänger livet sägs det, då har jag väl lite extra tid för sömn nu då.

Och på fredag ska vi på vernissage. Och på lördag ska vi på fest. Vännen H and moi.

Foto: tumblr

Kommentarer
Postat av: Hella

Haha jaaa ett gott skratt förlänger förhoppningsvis livet för de som är tanter redan innan de fyllt 30. Och du jag kom på en grej! Vi pratar för sällan i telefon, rena hälsokuren, kanske även för hyn? ;)

2010-01-13 @ 08:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0