Idag drog vi för gardinerna och sov hela dagen


Kommentarer
Postat av: sandra

vilken vacker bild! :)



svar: åh, boktips... "att springa" av maria sveland kan jag verkligen rekommendera om du inte läst den, hon har ett sätt att skriva som verkligen tilltalar mig. dessutom gör den ont att läsa, och böcker som framkallar den sortens känslor är generellt sett bra tycker jag.

just nu läser jag "lämna världen" av douglas kennedy och jag vet inte riktigt vad jag tycker om den än. inget briljant direkt, men helt okej tidsfördriv.

härnäst vill jag ta mig igenom lite joyce carol oates-böcker, jag har fortfarande inte läst något av henne men är väldigt nyfiken. "blonde" och "dödgrävarens dotter" är de enda jag har hemma än så länge, jag får se om jag gillar det innan jag köper hem fler böcker av henne.



det var det enda jag kom på just nu... :)

2010-11-07 @ 22:39:40
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0