Beautiful Blogger Award



Naaaaaaw! Jag fick Beautiful Blogger Award av Sandra, hur fint är inte det?! Man tackar! Och nu är det alltså meningen att man ska berätta fem saker om sig själv. Hm. Vi får se hur det går.

- Jag har ett (i min värld) stort ärr på handleden efter en olycka i köket förra sommaren. En sprucken tallrik rakt över handleden, blodbad a la Dexter, en natt på akuten i Danderyd, tolv stygn (två på insidan och tio på utsidan) och jag tycker att det är rätt fult att visa upp det på jobbet. Och lite märkligt eftersom folk alltid tar för givet att det var en skära-sig-i-handlederna-historia gone bad.

- Hej. Jag är Anja och jag är chipsoholic.

- Jag hatar det här med fredagsmys men innerst inne är jag avundsjuk på folk som tycker att det är kul. Någonstans skulle jag också vilja ha det så, äta godis och chips, mysa i soffan och titta på Beck utan att det känns fel så in i skogen.

- Brinnande engagemang kan få mig att stortjuta som ett litet barn. Folk som gör fina saker för varandra, Pride Paraden och även 1:a maj tåget, skolavslutningar, demonstrationer av olika slag. Jag blir blödig för minsta lilla sak.

- Jag gör aldrig såna här saker, skickar inte kedjebrev (eller i alla fall ytterst sällan) och gör inte diverse listor men eftersom det här kom från just Sandra, en av mina favoritbloggare, så gör jag ett undantag ;-)

Så ja, nu får det räcka, även om jag skulle kunna skriva en hel uppsats. Hur var det man gjorde nu? Man ska ge den här gubben till fem till... så here we go. Beautiful Blogger Award går till Hella, Linda, Matilda, Emelie och Karin.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nejmen åh, då känner jag mig verkligen hedrad. :D

Och jag blir alldeles prillig av att höra att jag är en av dina favoritbloggare, för du är verkligen en av mina. Ömsesidighet, åh så underbart!

2011-03-26 @ 18:03:10
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Mia

Iiisch! Blodbad!

2011-03-27 @ 13:45:35
Postat av: Matilda

Tack tack! :) Hinner dock inte att utföra någon lista på några dagar...

2011-03-27 @ 20:53:25
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: F

Oh the blood! Det var å andra sidan en natt vi aldrig glömmer :).

2011-03-28 @ 09:19:02
Postat av: Anja

Mmm, eller hur? A night to remember eller nåt.

2011-03-28 @ 10:51:24
Postat av: Karin

Oj! Tack! Men du vet vad man säger - 15 minuter i rampljuset och då är ens namn felstavat...

(Kan inte lova att jag hinner få ihop en lista de närmaste dagarna.)

2011-03-28 @ 18:59:47
URL: http://karinpanyaaventyr.wordpress.com/
Postat av: Anja

Oj fan! Sorry! Karin ska det givetvis vara, inte Carin! Damn, ändrar det på en gång =)

2011-03-28 @ 19:55:42
Postat av: Karin

=)

2011-03-29 @ 11:07:44
URL: http://karinpanyaaventyr.wordpress.com/
Postat av: Hella

Tack för nomineringen, jag jobbar på mitt bidrag :P

2011-03-31 @ 22:46:40
URL: http://redshoecyber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0