Julklappsdilemma - what the fuck!

Imorgon ska jag iväg och införskaffa den sista i biten för en julklapp som har varit ett hett samtalsämne bland vissa...speciellt invigda... i problematiken. Nu är det så att personen som ska få den aka killen läser min blogg och av denna anledning kan jag inte gå in på det hela, men att en oskyldig julklapp skulle orsaka ett rent moraliskt dilemma trodde jag aldrig. För att ta hitta de rätta grejerna vände jag mig till källan, the one and only, kunskapens man, som blev knappast road av min briljanta idé. Förvisso hjälpte han mig, men lyckades även så lite tvivel med en "mitt hjärta gråter nu"-kommentar. Sen så berättade jag det för vännen 2, som också tycktes vara på hans sida. Men hon var mer förstående, kan det vara för att hon själv har en sån?! (men en inte så cool, vilket verkar vara poängen här). Ja ja, jag ska vara rebellisk och fortsätta med min idé, det får bära eller brista helt enkelt!
Foto: flickr


Dagens +: återvinning
Dagens -: cigarettrök

Kommentarer
Postat av: Hella

Och nu blev man ju inte alls nyfiken ;)

2009-12-27 @ 12:09:14
Postat av: Anja

Och den blev jättebra!

2010-01-04 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0