Seriemördare, Robbie Williams, surrealism x 100

Efter en tupplur nyss vaknade jag med Robbie Williams i huvudet. "Let me entertain you" snurrade runt, om och om igen. Why?! Inte direkt en låt som jag gillar, har inte hört den spelas på senare tiden, har inte ens tänkt på Robbie. Var kom han ifrån då? Mycket märkligt. Å andra sidan är det nog egentligen märkligare med alla mina drömmar om diverse seriemördare, som till exempel den senaste om en pyjamasklädd mördare som jag fångade med hjälpa av killen, vännen H och Bono! (!?!!) Anyway, this one is for you Robbie!


Kommentarer
Postat av: Hella

Hahaha, what? Nu har jag verkligen missat nåt - BIGTIME! Jag som mest har sovit, ätit, läst och ätit choklad under julen. Skönt att jag iallafall har jagat en pyjamasklädd mördare ;)

2009-12-28 @ 19:24:54
Postat av: A

Haha ja, och duktig var du också! Han hade inte en chans. Och en väldigt ful, randig pyjamas hade han, noll känsla för stil ;-)

2009-12-28 @ 21:30:57
Postat av: A

Nu när jag tänker efter så hade drömmen en del likheter med The Shining...minus Bono då.

2009-12-28 @ 21:33:00
Postat av: Hella

Jag kanske ska sadla om till torped eller nåt då? Bono kändes ju helt malplacerad med tanke på hans piecetänk osv, kan tänka mig att han sinkade oss på nåt sätt. Haha tänker på Teliareklamen nu där de härmar "The Shining"..

2009-12-28 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0