Syster lycklig gör mig lycklig

Jag är kär. I en butik. Jag har hittat the place, the butiken, paradiset för alla som älskar plåtburkar, roliga bakformer, färgglada köksdukar och coola möbler. Syster Lycklig, butikernas butik, ligger på Tegnérgatan 12 i Stockholm men har också en webshop där det absolut mesta går att hitta.

Min besatthet med plåtburkar, i synnerhet prickiga och lantligt blommiga, fick sig näring nu och kommer garanterat att nå oanade proprtioner. Jag har redan mentalt möblerat om i köket som jag inte ens har i en lägenhet som inte ens existerar, men drömma kan man alltid göra.

Några favoriter som jag absolut måste ha:

Plåtburkar & doftljus




Tekopp, bricka och prickiga bakformar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0