Oh what a night

Gårdagen blev riktigt lyckad måste jag säga. Vi kom till festen runt 21 och på vägen dit fick jag veta att vi står på listan och slipper inträde. Underbart! Bara så där, helt plötlsligt var vi uppskrivna av vännens vän och inte vilken lista som helst heller. Vi fick svarta armband som betydde vistelse i den finare delen av lokalen, med god mat och trevlig mingel. en hel del roligt folk men ryktet var att även självaste Alexander Skarsgård var där, han gör ju en av rösterna i filmen. Jag såg i alla fall inte röken av honom, men det hade varit roligt, i synnerhet om han hade haft vampyrtänderna i högsta hugg. Önsketänkande, jag vet.












Kvällens stjärna,många ville fotas med honom.


En till...


Och ett hånglande par gömde sig bakom honom...inte lätt att vara pappfigur och kändis på en och samma gång


Bildäck var det inga problem att sitta på


En fotograf i baren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0