Underbara lördag


Foto: crystalwrists www.devianart.com

Idag gillar jag:
* att dansa loss samtidigt som jag bäddar sängen och förbereder tvätten
* att ta fram julstjärnan
* att det snart doftar ljuvligt av nytvättade kläder
* att jag inte behöver gå till jobbet
* att jag kan äta min frukost i lugn och ro utan att behöva springa till bussen sen
* att jag ska tända värmeljus, lyssna på Françoise Hardy och läsa Elle
* att det blir julbak imorgon
* att den kommande veckan blir rolig
* att jag ska ha en riktig hemmahelg med allt vad det innebär


Kommentarer
Postat av: Hella

Riktigt snygg bild och nice inlägg :)

2009-12-01 @ 09:57:54
Postat av: Anonym

Ok, det där är likt på riktigt. :)

2009-12-02 @ 16:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0