Balkan-ös och Gypsy-disco

Nu på lördag bjuds det på fest med gypsytema och jag är inte den som tackar nej. Det som jag dock har svårt att förstå är själva stället, Ljunggren...det känns lite...jag vet inte, stelt. Klart att jag har haft kul där många gånger men inte på samma sätt som på Södran, Landet eller Marie Laveau. Men det ska bli kul att se hur kvällen utvecklar sig på lördag, ett spännande experiment! Och de har lovat att det blir galen dans!


Foto: DazedDigital


Äntligen! En kväll i dansens, glädjens, vodkans, musikens och guldtänders tecken!

DJ Belly tar på sig leopardhatten och kör sina bästa bitar från Ryssland, Balkan, Östeuropa men även lite Indien och Mellanöstern!

Dansöser i blommiga kjolar bjuder på spektakulär show!

Fingefärdiga musikanter spelar zigenarvisor och klezmer!

Har du tänkt dansa en kväll i år så är det nu du ska passa på!


Vad: Balkan-ös & Gypsy-disco
Var: Ljunggren/Bruno
När: lördag 24 april, 21.00



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0