HUA XIN



Jag har nog hittat en av Stockholms bästa kinarestauranger! Som jag skrev tidigare så håller jag på och upptäcker Midsommarkransen och där finns det verkligen många trevliga ställen, Hua Xin till exempel. Eftersom jag inte äter kött har jag än så länge bara testat mat med räkor, senast igår köpte jag räkor och grönsaker i jordnötssås och jag blev inte besviken den här gången heller.

För det första känner man sig alltid välkommen. Så där trevlig personal gör att man definitivt kommer ihåg stället.
För det andra går det alltid snabbt att få sin mat.
För det tredje är det alltid så otroligt fräscht, med krispiga grönaker och goda såser som absolut inte är för starka.
För det fjärde får man sjukt mycket mat! Första gången jag var där trodde jag att de hade gjort fel eftersom påsen vägde mer än en normal portion. Det visade sig att maten skulle räcka till tre måltider!
Sist men inte minst är det billigt (ca 85 kr för den servicen och goda maten är ingenting) och så får man ett stämpelkort också. Tio avhämtningar ger en gratis middag. Lövli!

Så, betyget nu: helt klart en 5:a! Och det är inte bara jag som tycker så, läs fler omdömen här

Vad: HUA XIN
Var: Tegelbruksvägen 3, Midsommarkransen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0