Grolsch Block Party 2010

Well, I must say, Grolsch: it feels like home! Under OFF Festival i Polen kunde man se Grolsch-parasoller överallt. Man kan nog lugnt säga att de sålde sin öl i varje hörn och jag tar för givet att de även är feta festivalsponsorer. Jag är ingen ölfantast, jag drack inte ens en enda hela flaska/plastglas men grejen med Grolsch är ändå att jag förknippar märket med just festivaler, sommar och glädje. Och de kommande två helgerna innebär just det: festival och glädje!



På lördag, den 21 aug är det dags för Grolsch Block Party och helgen därefter är det Popaganda. Finns det några bättre sätt att avsluta sommaren?

Kommentarer
Postat av: Hella

Nej det finns det faktiskt inte - hurra för Popaganda!

2010-08-18 @ 12:40:48
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Anja

Ska bli grymt!!!!!!! Can't wait!

2010-08-23 @ 16:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0