DN hjärta Hermans

Åh vad roligt för oss DN-prenumeranter och kanske även för våra vänner. Återigen är det dags för deras sommarerbjudande, det vill säga ät två betala för en. Missförstå mig rätt här, det är inte mycket pengar annars heller när det gäller så god mat, fantastisk utsikt och trevlig inredning, men nu kan man faktiskt gå dit dubbelt så många gånger.

Foto: siigurt.blogg.se

Sköna hängmattor för vila efter maten. Vi erbjuder en vegetarisk buffé med 25 rätter och smaker från hela världen, hembakat bröd, grill på kvällarna och goda efterrätter. Hade inte kunnat säga det bättre själv. Och den grillen, med godaste majskolvarna, aubergineskivorna och så mycket mer, bara den är värd ett besök.



Vad: Hermans
Var: Södermalm, Fjällgatan 23
Hur: ta med en vän + ditt DN kort, visa upp det i kassan och vips, halva priset
När: alla dagar efter kl 17.00, t o m 30/9

Kommentarer
Postat av: Hella

Pick me - jag är en vän! En bra sådan också!

2010-07-01 @ 20:24:19
Postat av: Anja

Absolutely! Bästa Räven ever! Vi måste dit snart, paxa hängmattorna och äta tills vi inte kan gå!

2010-07-01 @ 20:25:36
Postat av: F

Ni får gå dit innan torsdag, för efter det kräver jag att A tar med mig varje dag.



Hungrig!

2010-07-02 @ 00:12:21
Postat av: Matilda

DN har väldigt bra erbjudanden! Kruxet är dock att man måste bo i Stockholm för det mesta... :s

2010-07-05 @ 19:04:06
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Anja

Matilda: håller verkligen med! Har tänkt på det många gånger. Lite synd faktiskt för jag vet att jag själv tappade intresset för DN öht när jag bodde i Örebro t ex.

2010-07-05 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0