Något som Stockholm saknar

Det som Stockholm saknar och som finns i Göteborg är Super Sushi. Idag har jag ett extremt sushisug, skulle nästan kunna döda för en mellan men jag blir alltid hungrig så snabbt. Vet inte om det är så ekonomiskt att handla den till lunch eftersom det brukar sluta med att jag måste köpa en macka redan kl 15 igen. Men med Super Sushi försvinner det problemet. Deras sushi är både billigare och överlägset större än någon annan sushi som jag har testat, och jag har testat många nu. Bitarna där är enorma! Och väldigt goda. Enda nackdelen är väl lokalen som å sin sida är minimal, men man kan inte få allt här i världen. Med andra ord borde jag besöka Göteborg inom en snar framtid. Och be till gudarna att de öppnar i Stockholm också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0