Seriöst!

Inte bara det faktum att jag "njuter" av solen genom ett stängt fönster, jag gör det också all alone! Jag sitter på kontoret helt själv!!! Förvisso inte på hela våningen, men hela min avdelning är på semester. Och inte nog med det, jag fick ett samtal som egentligen skulle ha gått till någon av semesterfirarna och givetvis hade jag inte den blekaste aning om vad personen i fråga ville. Just den biten kunde jag lite för ett år sedan, men mycket har hänt sedan dess. Och han trodde inte på mig när jag att det är bara jag här. Kompetens noll!



Kommentarer
Postat av: F

Vägra svara i telefonen, blogga mera!

2010-07-21 @ 10:58:56
Postat av: Anja

Du är klok du,precis vad jag ska göra!

2010-07-21 @ 11:16:48
Postat av: Hella

Hang in there tjejen! Jag såg just att Cyklop söker en "ekonomitant" på heltid, men jag var för underkvalificerad för tjänsten. Plus att Sätra är lite i längsta laget att åka ut till varje dag.

2010-07-21 @ 14:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0