Skål och välkomna

Med familjen utspridd i södra Sverige och killen i Jönköping blir det en del resor under året. Och det är sällan som man inte träffar på ett och annat original. På senare tiden har de dock lyst med sin frånvaro, men det verkar som att det blir ett rejält återfall under denna resa. Jag är på väg hem till Stockholm och har välsignats med ett märkligt par precis framför mig. Jag ser det som en gåva: bloggmaterial och underhållning i ett.

Så fort jag satte mig insåg jag att de två inte riktigt är som alla andra. Man kan inte alltid sätta fingret på det, egentligen ingenting som jag kunde se förutom deras ostyriga hår, men något var det. Sen satte det igång. De började lassa fram all mat de har med sig och då menar jag inte färdiga mackor och lite dricka utan rubbet, inklusive ett stot paket hårdost och diverse pålägg, ett smörpaket, bröd and you name it. Osthyvel i väskan. När de hade ätit klart korkade de upp en flaska rött. Undrar hur denna resa slutar...


Foto:weheartit

Kommentarer
Postat av: F

Så får vi göra på flyget!

2010-07-25 @ 19:54:56
Postat av: Anja

Mmm eller hur?! Väldigt hett! Och de har nog gått över till öl, vinet är slut.

2010-07-25 @ 21:42:23
Postat av: Hella

Då gjorde jag dig en tjänst ändå som ringde dig där i början och berättade om min numera crazy vardag. Mao så fick jag dig i rätt mood inför vad som skulle komma :)

2010-07-25 @ 23:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0