Loppishelg

Imorgon borde jag nog ge mig ut och fynda lite. I flera veckor har jag försökt få till ett besök på diverse loppisar och antikvariat, men har alltid haft för mycket annat att tänka på. Det känns inte att det blir så mycket tid över till sådant när man väl släpat sig från jobbet och på helgerna vill man helst ha allting samlat på ett ställe och inte springa runt över halva Stockholm på jakt efter den perfekta vasen. Eller ja, mitt mål just nu är en gammaldags skrivmaskin, så om någon har en sådan och vill bli av med den, just tell me! Men jag tror att det finns goda fyndmöjligheter imorgon, vet bara inte var jag ska börja.


Jag har två förslag:
- Loppis i Vinterviken (vid kolonilotterna och trädgårdscaféet i Vinterviken, Aspudden)
Tid: 11:00 - 15:00

- Loppis Hornstull (västra Hornstull till Långholmsgatan, samt området Heleneborgsgatan och Högalidsgatan i      norr, Varvsgatan i öster)
Tid: 10:00-16:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0