Rocket science

Med anledning av killens mer eller mindre seriösa sömnprat har jag bestämt mig för att göra en ny kategori här i bloggen. Den invigs med en klassiker:

Kl 00.40. Killen skrattar ett märkligt thi thi-skratt.

Jag: (yrvaken) vad gör du?!
Killen: titta, han flyger!!!

Låter uppspelt som ett barn på julafton
Killen: men titta, kolla på han.
Jag: jo...ja. Är det ett flygplan?
Killen: nääääääääää
Jag: ballong? Hur flyger han?
Killen: nej, han...(thi thi-skratt igen)... har en raket.
Jag: jaaahaaaaa.
Killen: han bara tänder den och så flyger han! Titta! Han har en raket i röven!
Jag: VAD SA DU?!
Killen: jamen han har en raket i röven och så tänder han och flyger iväg (här låter han oroväckande imponerad)
Jag: HAHAHAHAHAHAHA
Killen: (som vaknar av mitt skratt) va? Vad sa du?
Jag: inget alls

Jag förbannade mig själv som inte spelade in det hela. Det är därför YouTube finns! Dööööh!

Kommentarer
Postat av: Redshoecyber

HAHAHAHA det där är SÅ underbart! Just det där "Thi thi"-skrattet påminner så mkt om WOW. Ojojoj vad jag skrattade. Och underbart att F får en egen kategori! Hurra för det!

2010-05-16 @ 23:13:54
Postat av: F

Oh dear....

2010-05-16 @ 23:29:05
Postat av: Anja

Haha, bra där Rödskon! Och det kommer mer, tro mig! Just ja, WOW, du skrattade så att tårarna sprutade, hahahaha!Vad var det han pratade om den gången?

2010-05-17 @ 08:23:04
Postat av: Hella

Jag kan verkligen inte sluta skratta! Hahaha. En riktig klassiker redan! LOL

2010-05-17 @ 08:49:36
Postat av: Erlandjennifer

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-06-30 @ 12:22:27
URL: http://erlandjennifer.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0