Say what?!

Tidigt en onsdag:
Killen: har jag matat katterna?
Jag: mmmm, det har du (det finns lixom inga katter här)
Killen: Bra! De har varit så jobbiga hela natten!
Jag: (börjar bli intresserad av att prata med en sovande kille) Vad har de gjort?
Killen: de har krafsat hela natten! Heeeeeela natten!
Jag: jaha, så nu är du trött?
Killen: (lite surt) ja, klart att jag är trött när jag inte har fått sova på hela natten... VEM är du?!

Sent en fredag:
Killen: Jag har inte afrokrull, jag har eurokrull!


Foto: coffeeart

Kommentarer
Postat av: Hella

Haha F är min idol! Om han håller kurser i hur man kan vinkla prat i sömnen på nya sätt anmäler jag mig direkt. Är less på att prata med kuddar och leta hundar.

2010-05-08 @ 23:07:23
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: NINNIE

sv; Jag kan tyvär inte så mycket om igelkottar :( Dom är otroligt jäkla mega söta och tycker helt klart att du ska söka lite på internet om du är sugen på att skaffa dig en liten kotte :)

2010-05-09 @ 00:07:12
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: fine

haha. som sleeping talking man eller vad den där bloggen heter. EPIC!

2010-05-10 @ 23:33:10
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Anja

Hahaha, visste inte ens om att det finns en sådan blogg! Måste kolla upp den! Men ja, man vet aldrig vad det som kommer fram på nätterna.

2010-05-11 @ 09:10:57
Postat av: Mia

HAHAAA! Herregud! Eurokrull!

2010-05-11 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0