Dagens tips: Kullamust

För någon dag sedan köpte jag den godaste äpple och kanel musten. Den är fräsch, god och passar perfekt nu runt jul. Och det bästa för min del är att den är helt utan kolsyra! 100% ren, pressad råsaft av äpple, varken konserveringsmedel, vatten eller socker tillsätts. Tidigare har jag testat äpple/körsbär och äpple/jordgubb, vilka kan rekommenderas till vilken sommarpicknick som helst.

Den senaste flaskan köpte jag på Hemköp (under Åhlens City) men annars så ska de finnas på Coop, Prisxtra och jag tror även på Daglivs. Billig och fantastiskt god.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, riktig god. Just denna är min nya favorit, men annars är det körsbär äpple som gäller. Kan dricka litervis.

2010-11-23 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0