Oh snap!

På vägen hem nyss gick jag in på Pressbyrån för att värma mig. Väl där fick jag syn på en chipspåse som jag inte hade sett tidigare och som jag nu inte kunde motstå. "Proviant. Extra tjocka och krispiga potatisskivor. Lagom salta." Det tog ungefär två sekunder för mig att börja tycka att min påse nötter som låg i väskan var helt oaptitlig och tråkig. Så en chipspåse blev det, men ve och fasa! En chipsälskare som jag borde inte utsättas får sådana besvikelser. Extra tjocka: jodå. Krispiga: ungefär som salta Mariekex. Chipssmak: jod. Potatissmak: nej, inte den heller. Snarare salta kex. Besvikelse: stor.





Kommentarer
Postat av: Hella

Haha snacka om noggrann rapport :)

2010-10-19 @ 16:27:30
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Anja

Det var en traumatisk upplevelse!

2010-10-19 @ 22:04:47
Postat av: Hella

Jag förstår att du har fått svåra men. Tur att du inte hade pms iallafall. Knappt så jag vågar föreställa mig det scenariot.

2010-10-19 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0