Poplin

Jag har en ny favoritbutik i stan, nämligen Poplin. Jag måste erkänna att jag fullkomligt älskar att gå dit, det finns alltid något som jag hittar och måste slita mig därifrån med en rejäl kraftansträngning. Butiken ligger på Hökens gata, i närheten av Mosebacke och Götgatan. Bra läge!



Just nu finns det helt fantastiska prickiga kjolar och klänningar, snygga skor och underbara smycken. Jag köpte idag ett grammofon-halsband som jag vet att jag kommer att vara rätt ensam om. Tydligen så finns de inte i stora upplagor, vilket känns riktigt roligt. Nu är det så att det finns fler motiv som jag vill ha, men ett halsband per månad borde nog funka. Fler halsband finns på Johanna N:s hemsida, klicka här.



Den som är shoppingsugen borde också passa på nu eftersom de har 20% rabatt på alla kläder. Tyvärr inte smycken, men hey, man kan inte få allt. Det bör också tilläggas att deras personal är bland de trevligaste i stan, man känner sig alltid lika välkommen.

Vad: Poplin
Var: Hökens gata 7
Öppettider: Mån-fre 12-18, lördag 12-17, söndag 12-16

Mer info finns på poplin.nu

Kommentarer
Postat av: Hella

Jättefint grammonfonhalsband :D

2010-10-29 @ 21:53:37
URL: http://redshoecyber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0