Blåbärsklubben på Lingon

Imorgon är det premiär för Jönköpings nya klubb, Blåbärsklubben, med två liveband och garanterat grym musik. Killen hade pratat om det ett tag, om att starta en egen klubb, och nu är det äntligen dags. Jag måste säga att jag hade gjort mycket för att vara där imorgon, men det är bland annat en tenta som sätter stopp för de flesta nöjen under de närmaste dagarna.

Lingon är definitivt ett najsigt ställe att hänga på. Killen har spelat där med sitt band och så har jag varit någon annan gång också, alltid lika trevligt. Ägarna är definitivt ett plus! Hur som helst, det kan inte bli fel. Jag är helt säker på att det blir hur bra som helst, alla komponenter för en lyckad kväll finns där. För mer info kan man kolla dagens artikel i Jnytt och läsa om banden på Compute och Kontraband myspacesidor.

Några låtar som kommer att spelas under kvällen är bla:
  • Att The Indie Disco - The Divine Comedy
  • Young Adult Friction - The Pains Of Being Pure At Heart
  • Ask - The Smiths
  • We're So Cool - Au Pairs
Joina Blåbärsgruppen här!

Förfest? En skål blåbär, klubbens playlist och gott vin!






Kommentarer
Postat av: Anine

Tyvärr gör jag inte det än, men jag jobbar på det! Men skulle du beställa och inte känna dig nöjd så kan du absolut få returnera.

2010-09-24 @ 16:23:05
URL: http://ninsmycken.blogg.se/
Postat av: Hella

Det kommer bli grymt "killen". Hade också gärna varit där och supportat men någon klubbkväll framöver hakar jag gärna på Anja. Go go goooo!

2010-09-24 @ 19:07:23
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: F

Tack darling! :)



Och tack Hella! Du är så välkommen!

2010-09-24 @ 19:43:25
Postat av: F

Fast om just de låtarna spelas imorgon, det vet man inte förrän efteråt :).



Med på månadens Spotifylista dock.

2010-09-24 @ 19:44:35
Postat av: Hella

Jag trodde för en kort sekund att det var jag som var darling, blev lite fundersam där hahaha.

2010-09-25 @ 09:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0