I löv min toaster

Jag vet inte om jag någonsin tidigare har ätit så här mycket rostat bröd. Under de senaste dagarna har jag överträffat mig själv men jag ska också säga att brödrosten är just nu min värdefullaste ägodel. När man är sjuk är det här med matlagning inte så lockande. Det får gärna gå fort, vara tillräckligt gott och smutsa ner så lite disk som möjligt. Rostat bröd så klart! Man kan variera i en oändlighet och är lite godare än vanliga mackor. Men idag, efter sju dagar i det rostade brödets förlovade land, har jag börjat tröttna. Kan det betyda att jag håller på att bli frisk?

Kommentarer
Postat av: Hella

Ja ja jaaa det är det mest säkra tecknet!

2010-09-16 @ 16:26:34
Postat av: Anja

Tänkte just hurra o jubla när jag fick en hostattack! Damn!

2010-09-16 @ 16:42:37
Postat av: Matilda

Jag hoppas att du rostat något annat än formfranska i en veckas tid!

Rostat linfröbröd är supergott! Och polarkakor.

2010-09-16 @ 19:22:12
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Anja

Haha, jodå! Allt annat utom formfranska egentligen. Och inga polarkakor heller, de är jag inte så förtjust i.

2010-09-16 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0