Måste se

Norwegian Wood


Midnight in Paris

Kommentarer
Postat av: sandra

alltså jag är helt desperat efter att få se "norwegian wood", men sf i västerås tar aldrig in bra filmer! får kanske dra mig till stockholm om det ska finnas någon chans att se den på bio. men hur jag ska få ihop ett biobesök i stockholm rent praktiskt, det vet jag inte. :)

2011-03-21 @ 18:44:02
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Anja

Här hade den premiär i helgen i alla fall så den kanske kommer till Västerås snart också? Just den vill jag också se på bio, har väntat hur länge som helst nu. Du kanske ska ta en helg i Sthlm och hinna med lite allt möjligt? =)

2011-03-21 @ 19:24:52
Postat av: Hella

Samma med "Never let me go", har premiär nu till helgen på bio. Känns som en evighet sen jag såg den.. host. Ibland kan "alternativa" vägar vara bra ;)

2011-03-22 @ 16:31:11
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Mia

Undrar om jag ska börja med boken eller filmen? Kollade på trailern nyss, den är väldigt vacker, nästan lite magisk känsla.

2011-03-22 @ 22:41:49
Postat av: Anja

Hella: oh ja, inget som jag säger nej till. Men just denna film tror jag ska upplevas på bio.



Mia: boken är helt fantastisk. Har du läst några av hans andra böcker? Svårt att säga men det är väl sällan som filmen slår boken...

2011-03-23 @ 11:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0