Tisdagar med Anja

Imorgon ska jag ta mig ner till Malmö för att fira jul, vilket just nu känns som mission impossible (med överdriven fransk betoning). Förseningarna är extrema, folk sitter fast på T-centralen och jag ber till gudarna att jag ska komma fram helskinnad. Men det gäller att tänka positivt, jag åker med Veolia, vilket även innebär att jag åker billigt, har min plats bokad och internet ingår.

I vilket fall, en glädjande nyhet är att Velour har öppnat sin online shop. Fick ett mail om det idag och rent reflexmässigt började jag klicka på allt jag vill ha. Sen tänkte jag på soffan som jag planerar på att köpa och sansade mig, men här finns i alla fall en mängd snygga plagg: velour.se. Vill ha:



Dagens +: jag hittade favoritloppisen
Dagens -: jag har ingen framtid som bagare

Kommentarer
Postat av: Hella

Hoppas att vi båda kommer fram in one piece med resp tåg idag gumman! Gud hör bön..

2009-12-23 @ 11:26:19
Postat av: Anja

Oooh ja! Och utan skrikiga ungar, krånglande vagndörrar, dubbelbokade sittplatser och andra härligheter...

2009-12-23 @ 11:31:00
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0