Välbehövlig vila


Foto: Cedric Bihr

Idag tänker jag inte göra så mycket mer än att ta det lugnt, ligga i sängen, läsa, kolla på film. Nu har jag äntligen fått Voddler så jag ska testa grejen. Har hört både positiva och negativa saker, svårt att avgöra, men lite besviken är jag ändå. Jag trodde att det skulle vara lika hett som Spotify, fast det kanske det blir också. När jag väl gick med på att börja använda Spotify mest pga att jag behövde mer plats för annat (jag hamstrar, jag vill ha alla låtar) så var alla små fel, buggar och krångel redan åtgärdade. Vi får hoppas att detsamma gäller för Vobbler då.

Dagens bok: Övervintring. En berättelse om Sylvia Plath - Kate Moses

Dagens wow: Pavement spelar på Way Out West. Under en kort period för ett antal år sedan lyssnade jag på de en del och det verkar vara ett återfall på gång.

Dagens te: citron-och ingefärste. Kill förylningen med ingefära!

Dagens fantasi: tyllkjol

Dagens njutning: doftljus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0