Mad Men Fever

I flera säsonger har jag försökt komma igång med Mad Men men av någon anledning har jag alltid gett upp innan jag ens hade börjat kolla. Jag tror att det kan handla om att jag faktiskt känner mig själv och undermedvetet stoppar den farliga aktiviteten innan det är försent. Jag vet redan nu att jag kommer att sukta efter deras vackra klänningar och helt plötsligt kommer alla mina kläder kännas som någon annans trash. Typ. Kanske. Men allvarligt talat är det något där som inte lyckas locka mig så där till 100%. Jag ska ge den en chans (igen) så får vi se om jag ändrar mig.

Förresten, om man är ett stort fan och bara måste köpa finfina Mad Men-dockor så har Mattel gjort det igen. Som en sann Barbie-fantast på den gamla goda tiden så blev jag lite sugen på att skaffa en. Men att hosta upp 750 kr för en docka kännas kanske inte helt optimalt. För den som dock inte kan säga nej finns mer info här och här.

Eller så kan man roa sig med att bli en Mad Men-figur. MadMen Yourself kan vara kul i 10 min om man inte har något annat för sig. Jag MadMenifierade mig själv, så här blev resultatat:



Bli MadMenifierad här.


Kommentarer
Postat av: F

Roligt att du tog upp Mad Men, jag gav upp den serien igår. Har försökt börja titta på den flera gånger och har väl sett tio avsnitt nu, men... den är helt ointressant för mig. Nästan en bedrift att skapa så sjukt ointressanta rollfigurer. Den enda känslan de skapar hos mig är att jag bryr mig inte om vad som händer med dem.



Den är snygg dock. Snyggt filmat, snygga kläder och snygga miljöer och detaljer. Som ett vackert påskägg med smaklöst och tråkigt godis inuti.



I give up.

2010-08-01 @ 15:14:59
Postat av: Anja

Ja, precis den känsla jag var ute efter. Den är så förbannat snygg, men något gör att den får en att tappa intresset hela tiden. Den kanske är precis så som reklambranschen öht är, den finns, men man kan inte bry sig mindre.

2010-08-01 @ 16:01:27
Postat av: Hella

Glöm inte boobsen för tusan ;)

2010-08-01 @ 17:13:36
Postat av: Hella

Glöm inte de åtråvärda boobsen ;)

2010-08-01 @ 17:15:16
Postat av: Anja

Haha, ja, de är ju snygga, det är bara att erkänna!

2010-08-01 @ 17:47:52
Postat av: Hella

Ska vi verkligen ge oss in i ännu en urflippad diskussion hahaha.

2010-08-01 @ 21:39:58
Postat av: Hanna

allt bra?=)

2010-08-01 @ 21:57:22
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: boris jelic

Hej :D

Jag undrar bara vilken låt är din favorit låt :)

Så kan du också se min på bloggen :D

Tack så mycket, hejdå! :D

2010-08-01 @ 22:46:27
URL: http://mmuusikk.blogg.se/
Postat av: anneli mendez

fin blogg :)

allt bra? :)



kolla & komentera min blogg: http://annelimendez.blogg.se

P.S har en ny design ;)

2010-08-01 @ 22:49:20
URL: http://annelimendez.blogg.se/
Postat av: Mia

Fast man fastnar ju för den, det är sant! Jag kände likadant i början, men nu är den skitbra. Klart att att du ska ge den en chans.

2010-08-02 @ 09:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0