Quornsallad på g!

Igår skulle jag köpa sallad och återigen blev det helt jäkla omöjligt att hitta något vettigt. För den som äter kött är det inget problem, men för mig som inte gör det blir det minst sagt irriterande. Det finns en uppsjö av nya sallader, smaker och märken men jag kommer aldrig att förstå varför det inte finns någon sallad med exempelvis quorn. Har det något med förvaringen att göra? Kan quorn klara sig i en sådan förpackning? Jag vet inte och det tål att kollas upp, men varför kan man då inte köpa en quornsallad på caféer? Nä, det är helt enkelt inte lönsamt. Nu är det så att jag inte är vegetarian eftersom jag äter fisk och skaldjur, så lite enklare blir det för mig, men ändå. Just igår fanns det kyckling, skinka och rostbiff i alla möjliga blandningar men bara två stycken med kräftor. Jag tog den ena och den var inte så god. Så... idag ska jag göra en quornsallad men quinoa, avocado, rödlök och någon god dressing. Affärsidé nästa!


Foto: weheartit

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker din specialsallad låter grymt god!

2010-08-21 @ 16:57:04
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Anja

Sjukt god var den! Jag lade till smörstekta champinjoner, peeerfekt!

2010-08-21 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0