Vacuum istället för hjärna

Vissa dagar är mer förvirrande andra och i synnerhet just idag är allt kaos. Eftersom jag var ledig i måndags och var hemma även igår pga allas vår SL så har saker och ting kommit ganska rejält i oordning. Det var flera saker som jag tänkte att jag skulle hinna med på onsdag (imorgon trodde jag) och insåg alldeles för sent, när jag nästan var hemma, att det är onsdag idag...inte alls tisdag som jag hade trott hela dagen. Min plan var denna:

- 18.00 Shout Out Lounds på Bengans (gratis är gott dagen innan lönen, prioritering heter det)
- 19.00 Running Sushi på Dansens Hus (tänkte lägga mina sista pengar på biljetten)

Och var är jag nu? Hemma! Jodå, så kan det gå. Men, Bengans som butik gillar jag egentligen inte, Drottninggatan är inte direkt någon större favorit. Och biljetten till Running Sushi var egentligen rätt dyr. Med andra ord är det helt ok att vara hemma ikväll, jag ville egentligen inte ens gå dit. Förnekelsen är min bästa vän.




Btw, undrar om vännen H har förlikat sig med tanken att hon inte kommer att få se Temper Trap ikväll? Vi borde roa varandra en dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Hella

Nej! Jag hade inte alls förlikat mig med tanken igår, jag förträngde den. Och hade jag sett det här inlägget igår så hade jag säkert börjat gråta. I forts så funderar jag på att köpa en biljett, till konserter jag vill se! Och i värsta fall kan man ju sen sälja den om ingen vill haka på. Känns som ett safe alternativ!

2010-02-25 @ 09:04:36
Postat av: Anja

Där pratar vi om starka känslor!

2010-02-25 @ 10:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0