Bored to Death

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, fy tusan vad rolig den är! Jag föll inte för den direkt, första två avsnitten tyckte jag till och med var lite jobbiga, men nu har jag varit fast ett tag. Har sett alla avsnitt utom det sista och jag sparar det ett tag till tror jag, vill dra ut på det lite längre. Jag har varit på väg flera gånger men det är så sorgligt när säsongen är slut och man bara vill ha mer. Och vilka repliker! Det finns nog en hel del som är värda att lägga på minnet.

Dr. Worth: (till Jonathan) Lives don't change. We simply become more comfortable with our core misery, which is a form of happiness.


Jonathan
: Sorry, George, what's up?
George: What if I do this and I don't come back?
Jonathan: What do you mean?
George: Tha-- that I turn completely gay.
Jonathan: Well, then it was meant to be.
George: (sighs) You know what, you're absolutely right!


George
: I love martinis. They heal all wounds.


What can I say, serien är helt galet underbar! Se den!

Kommentarer
Postat av: Steffentanja

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-01-12 @ 13:54:59
URL: http://steffentanja.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0