Fredagslängtan

Jag är galet peppad inför morgondagen av flera anledningar. För att det är fredag, för att det är konsert på Debaser Slussen, för att killen kommer, för att jag ska hänga med vännen E, för att jag ska till mitt nya jobb. Angående Debban, jag misstänker att det blir en grymt bra kväll. My Little Pony har jag redan skrivit om, men även Blända och Avtalet ska spela. Det sistnämnda bandet har jag inte koll på och det ska bli grymt kul att få höra vad det är för något, men både My Little Pony och Blända har jag redan spelat sönder på Spotify.

Låtar att längta till:
My Little Pony - Do you really love me or am I just in your network & Capital of Norway

Blända - Lämna mig ifred & Minnesmissbruk


När: 29 januari, 20.00-03.00
Var: Debaser Slussen
Ålder: 20
Inträde: 100 kr

Sedan för den som inte vill hem riktigt än rekommenderas 2.35:1 på Berns och fröken La Fleur. Som vanligt blir det världsklass på musiken och lovely feeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0