Min granne Monk

Det är ett som är säkert, jag ska inte få sova ut. Nej, det vore väl högst otroligt. Till exempel i natt, jag låg i sängen 22.30, läste ett litet tag och sen vaggades in i sömnen efter ett bra och peppande samtal med killen. Btw, helt rätt, jag har mailat till flera st nu och engagerat även min pappa i jakten, så tack! Anyway, jag vaknade av att det lät som om någon var på väg att bryta sig in. Jag fattade inte om det var någon som försökte låsa upp min dörr eller om det var grannen som var igång igen. Men varför mitt i natten? Why God WHY?! Han brukar låsa upp och låsa sin dörr ett antal gånger och det är ju helt ok annars, men mitt i natten och just en natt som var 3:e försöket till ordentlig vila. Sen kunde jag inte somna om. Och jag är på uselt humör idag. Och jag fryser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0