Dagens tema: bugs!

Jag var på Universitetsbiblioteket nyss och lånade ett bar böcker till tentan. Jag släpade mig mot bussen i denna olidliga värme (ja, jag var fel klädd också, men allt kliade efter spindelattacken idag) och gick bakom två engelsktalande killar.

Kille 1: I don't know what to do with my females.
Kille 2: Yeah? What's the problem?


(Jag: vad fasiken sa han????? Vet inte vad han ska göra med vad???)



Kille 1: Well, they don't behave as they should. I'm not sure what I'm doing wrong.



(Jag: bjud ut dina females på middag så går det kanske bättre. Samtidigt som jag föreställde mig en bordell i huset på andra sidan gatan.)



Det visade sig sen att det var två biologistudenter som skulle få några insekter att bete sig på ett visst sätt. Jag tappade lusten att tjuvlyssna så fort insekter kom på tal. Just idag verkar de förfölja mig. Denna dök upp för en stund sen...


Kommentarer
Postat av: F

Haha.... fast de har en poäng. Females alltså, how do they work?

2010-05-17 @ 18:57:39
Postat av: Anja

Den ständiga frågan, livets stora gåta. Jag så ju det, det är bara att bjuda på middag!

2010-05-17 @ 19:11:56
Postat av: Hella

Den där är riktigt scary alltså. Ser ju sjukt stor ut också - Monsterspindeln tar över världen liksom. Huga! Spring gott folk medans ni har livet i behåll!

2010-05-18 @ 09:52:51
Postat av: Anja

Jag vet, brrrr! Det här med att ödlorna tar över världen känns inte så troligt längre...

2010-05-18 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0