FlashForward - the end

Jag såg precis det sista avsnittet av FlashForward och det känns faktiskt sorgligt att den är över nu. Jag oroade mig för att jag skulle tröttna på den om inga vettiga svar presenterades inom en överskådlig framtid, men för några veckor sedan läste jag att det inte blir fler säsonger. Slut. Finito. Ingen utdragen väntan med andra ord. Inte för att jag tycker att jag fick alla eller ens några svar egentligen. Vilka var de maskerade männen? Vart tog de Janis? Vilka var egentligen ansvariga för blackout? Och varför? Innerst inne hoppas jag på att det finns en liten chans till en fortsättning, men om inte så kan man ändå säga att den fick ett lyckligt slut.

Den avslutades med Band of Horses', i mitt tycke bästa låt, The Funeral. Den låten har alltid kunna väcka känslor, men just nu rös jag ända in i ryggmärgen efter bara några sekunder. Allting kändes så definitivt. The end.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0