fLiM ikväll på Morfar Ginko

Jag är inget större fan av Morfar Ginko (men det inne att gilla det stället. You know, man bara ska göra det) och har i ärlighetens namn aldrig haft särskilt kul där. Men nu har ju fLiM flyttat dit och det börjar kännas rätt lovande. Ems och jag brukade dricka drinkar på Nordic Light under fLiM-kvällarna och det har alltid varit väldigt väldigt roligt. Så, jag har bestämt mig att ge morfarn en chans till. Inte ikväll dock, men inom en snar framtid.



Efter den supersköna premiären i Morfar Ginkos källare är det dags för den andra kvällen onsdagen den 26e maj. Den här gånger får vi höra ambient-dubiga toner framföras LIVE av Ludvig Elblaus från New Speak och Mats Almegård får en ny chans att vara gäst-DJ.


Vad: fLiM
Var: Morfar Ginko, Swedenborgsgatan 13 (Mariatorget)
När: ikväll, 21.00
Fri entré

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0